Välkommen till Solbacka GK Företagsnätverk

I samarbete hjälper vi ditt företag att synas och uppmärksammas och tillsammans kan vi båda utvecklas och växa!

Solbacka har i dag och på kort tid utvecklats till en ny och spännande plats med många möjligheter att kommunicera och marknadsföra ditt företag.

Vi samarbetar idag med totalt 22 företag, huvudsakligen i vårt närområde. Många av våra sponsorer har varit med från början när Solbacka GK bildades 1991. Vi såg alla flera stora värden i att golfen kom till Gnesta-bygden och vi är tacksamma för all support vi fått. Samtidigt har vi hjälpt företag att synas och uppmärksammas på flera sätt och samarbetat i andra säljstödjande aktiviteter.

Golfklubben har idag ca 700 medlemmar och våra tränings-, golfläger- och tävlings-verksamheter har blivit mycket uppskattade. Och våra återkommande gästundersökningar visar att vi är ”Sörmlands trevligaste golfklubb”.

Solbacka besöks årligen av ca 25 000

Vi uppskattar att vi totalt har haft ca 15 000 medlemmar, gäster och tävlande som spelat golf på Solbacka, samt ca 10 000 övriga besökare på anläggningen.

Vi finns strax utanför Stjärnhov mellan två sjöar mitt i den vackraste delen av Sörmland. Utöver 18-hålsgolfbana, driving range och övningsområde har vi ett nytt klubbhus med reception, golfshop och simulatorgolf-anläggning.

Solbackas ”nya hjärta” - med Solbacka GK i en framträdande roll och i samarbete med nya Solbacka Krog & Rum och inredningsbutiken Hemma på Solbacka finns en unik miljö för att uppmärksammas i.

I omedelbar närhet till golfverksamheten med god och vällagad mat finns restaurang med tillhörande Vardagsrummet för större sällskap fester och konferenser. Och allt med en uppskattad panoramautsikt ner mot Kyrksjön.

Genom att skapa nätverk

• Vill vi stärka banden mellan ditt företag och Solbacka GK
  • Dessutom bidraga till att stärka banden med det lokala näringslivet
  • Skapa förutsättningar för nätverkets medlemmar till samarbete och gemensam utveckling och tillväxt

Vi samarbetar och anstränger oss tillsammans för att hitta den rätta kombinationen av medel för en kostnadseffektiv marknadsföring. Det finns många olika kanaler att använda sig av hos oss som t ex hålvärdskap, presentationstavlor, flaggor, tävlingar, varumärkesplaceringar av olika slag och andra typer av partnerskap.

Vi erbjuder 5 prisvärda Partnerpaket med flera förmånsalternativ och möjligheter att exponera ditt företag på ett tilldragande sätt. Välj paket nedan.

Prislista Solbacka GK Partnerpaket

Exponering på partnertavla i receptionen och hemsida ingår i alla paket.
(Alla priser ex moms.)

Platinum-partner

50000 SEK

Ingår valfria förmåner till ett värde av 60000:-