Greenfee 18 hål

Måndag - Torsdag

Senior

Fredag - Söndag (samt röda dagar)

Senior

Måndag - Torsdag efter kl 15.59.

Senior

Fredag - Söndag (samt röda dagar) efter kl 15.59.

Junior (t om 21 år)

Alla dagar

Junior (t om 21 år)

Alla dagar efter kl 15.59.

Greenfee 12 hål

12 hål

Måndag - Torsdag.

12 hål
Senior

Fredag - Söndag (samt röda dagar)

Grundgreenfee 2024

Måndag - Torsdag: 500:-

Fredag - Söndag samt helgdagar (röda dagar): 600:-

Premiummedlemmar har alltid 100 kr rabatt vid spel av 18 hål.

Guldmedlem lämnar 200 kr rabatt till medspelare som ej är medlem (max 3st).

Silver, Familj och partnermedlem lämnar 100 kr rabatt till medspelare som ej är medlem (max 3st).

Golfamore gäller endast en gång 18 hål helgfri vardag 50% på greenfee.

Green Queens spela 2 betala för 1, gäller vid ett tillfälle alla dagar i veckan.

Sörmlandssvingen för fullvärdesmedlemmar -50% på greenfee på vardagar.

I Sörmlandssvingen ingår Kiladalens GK, Flens GK, Trosa GK, Mälarbadens GK och Jönåkers GK.

Eskilstuna GK fullvärdiga medlemmar har halv greenfee på helgfria vardagar.

Fullerö GK fullvärdiga medlemmar har 50% på ordinarie greenfee på helgfria vardagar, samt helger efter kl 13:00.

Hammarby GK har 150 kr rabatt på aktuell greenfee. Gäller helgfria dagar måndag – torsdag alla tider samt fredag – söndag och helgdagar (röda dagar) efter kl 13:00.

Nacka GK fullvärdiga och vardagsmedlemmar har 100 kr rabatt helgfri måndag – fredag samarbetet gäller från 1 maj – 31 oktober.

Nyköping GK fullvärdiga medlemmar samt juniorer och knattar har 50 kr rabatt på aktuell greenfee.

Kårtsta GK fullvärdiga medlemmar spelar helgfri dag, måndag-fredag samt söndag efter klockan 14.00 för 300 kr. Juniorer spelar för 150 kronor på motsvarande tider

Köpings GK Fullvärdiga och fullvärdiga XL medlemmar har möjlighet att spela fritt helgfria vardagar, samt max 20 spelare per helgdag efter kl 14:00.

Skerike GK fullvärdiga medlemmar har 50% på ordinarie greenfee på helgfria vardagar, samt helger efter kl 13:00.

Söderslätts GK medlemmar betalar 300 kr på helgfri måndag - torsdag och 450 kr fredag - söndag.

Vallentuna GK fullvärdiga medlemmar har möjlighet att spela fritt (max 20 spelare per vecka, samt max 8 spelare under helger efter kl 14:00).

Vi accepterar SGF Greenfeecheckar.

Regler för nyttjande av introduktionskort på Solbacka GK

Lördag-söndag/helgdag (röd dag) gäller introduktionskort endast efter kl. 13:00.
Spel- och tidsbokningsregler är samma som för greenfee-gäster.
Kortet får utnyttjas vid max ett tillfälle per år på Solbacka GK.
Kortinnehavare måste kontakta klubben och undersöka om fritt spel är OK minst en dag i förväg.

SGF
– Ordförande + en förtroendevald i GK/GDF
– Av SGF utsedda (guld o silvermärken)
– Förbundsdomare och landslag

SGDF
– Lovande distriktsjuniorer
– Klubbstyrelsekort (ett per styrelse)
– Av SGDF utsedda

GAF
– Administratör/Tjänsteman med klubbanställning
OBS! Endast aktiva och ej stödjande eller passiva.

PGA
– Tournament Player
– Tränare med klubbanställning
OBS! Endast aktiva och ej stödjande eller passiva.

SGA
– Banpersonal med klubbanställning.
OBS! Endast aktiva och ej stödjande eller passiva
Vid deltagande i tävling eller företagsgolf erläggs greenfee enligt gällande regler.
Gäller även vid deltagande i en gruppbokning.