Golfpaket

GOLFPAKET

Mitt i den vackraste delen av Sörmland

Nya Solbacka välkomnar till ”Sörmlands trevligaste golfklubb”– och till en plats som kommer att förhöja golfupplevelsen och vistelsen. Vi finns strax över timmen från Stockholm och ca 45 min från tex Eskilstuna, Strängnäs, Södertälje och Nyköping.

Ni spelar golf på en av Sörmlands trivsammaste, vackraste och sjönära 18-hålsbana, som är lika utmanande och förlåtande oavsett hcp. Anläggning har nära till allt – tex klubbhus och golfshop i omedelbar närhet till första tee, range och övningsgreen. Lika nära till restaurang, hotell, parkering och padelbanor.

BANGUIDE & HÅLVIDEOS

Välkommen till Solbacka Krog och Rum - god mat och rofylld övernattning på nyrenoverade och fräscha Hotell Österbo med 35 rum och minst 70 bäddar. Solbacka Krog och Rum har som ambition att alltid leverera gästupplevelser i världsklass med fokus på kulinariska upplevelser inom mat och dryck. På restaurangen med utsikt ner mot banan och Kyrksjön avnjuter ni goda måltider med närproducerade råvaror och genuina smaker från Sörmland.

SOLBACKA KROG & RUM

GOLFPAKET LILLA

Ankomst måndag - torsdag 1999:- p.p. del i dubbelrum.

Ankomst fredag - söndag 2199:- p.p. del i dubbelrum.

• Greenfee 18 hål
  • En övernattning i dubbelrum
  • Frukostbuffé
  • Trerätters middag

GOLFPAKET MELLAN

Ankomst måndag - torsdag 2299:- p.p. del i dubbelrum.

Ankomst fredag - söndag 2499:- p.p. del i dubbelrum.

• Greenfee 2 x 18 hål Ankomst- och avresedag
  • En övernattning i dubbelrum
  • Frukostbuffé
  • Trerätters middag

• Enkelrum alla dagar 600:-/person och natt
  • Golfbil 700:- (för båda rundorna)
  • Heldagsgreenfee 300:-/dag

GOLFPAKET STOR

Ankomst måndag - söndag 3999:- p.p. del i dubbelrum.

• Greenfee 3 x 18 hål
  • Två övernattningar i dubbelrum
  • Frukostbuffé båda dagarna
  • Trerätters middag båda kvällarna

• Enkelrum alla dagar 600:-/person och natt
  • Golfbil 1000:- (för alla 3 rundor)
  • Heldagsgreenfee 300:-/dag
BOKA

Välkommen med din bokning på

golfpaket@solbackagk.se

eller ring: 0158-410 50

OBS! Vid bokning av golfpaket gäller inte Golfamore, frispelskort eller andra rabatter.

Vid bokning av golfpaket och tillhörande aktiviteter samt förtäring gäller följande.
-Avbokning av hela arrangemanget senare än 14 dagar innan ankomst debiteras med 50%
-Avbokning tidigare än 14 dagar debiteras inte alls förutsatt att det inte medfört några merkostnader för verksamheten
-Enstaka avbokningar 24 h innan ankomst upp till 10% av den totala bokningen medför ingen kostnad.
-Enstaka avbokningar samma dag debiteras fullt pris.

Mer än golf på Solbacka

Det finns mycket att välja på som gym och padel. Eller en avkopplande roddtur på Kyrksjön, en promenad utefter Misteln, en vandring på Sörmlandsleden som nu ansluter till Solbacka.

Vill ni träna golf står vår pro John Held Barkskog till er tjänst. Han har tillgång till Trackman och kan hjälpa dig med justera sving som klubbor.

För barnen finns Dammhagen med tex sjöbad, hopptorn, beach-volleybana och uthyrning av kanoter.

Ovanpå restaurangen finns Vardagsrummet ett stort generöst spännande rum med utsikt mot Kyrksjön. Samla vännerna till en golfträff mitt i veckan eller över helgen. Ett unikt allrum för ett mindre eller större sällskap.

Önskar du något speciellt kontakta oss gärna.