Kickoff på Solbacka Krog & Rum

Publicerat: 2023-04-21 - 16:36 - Skrivet av John Held Barkskog

Vår nya krögare på Solbacka, Mattias med personal, har kommit med ett fantastiskt erbjudande för lördagen den 6/5 klockan 17:00 och framåt. I erbjudandet, för det facila priset av 175 kronor, ingår: Helstekt Fläskfilé med Rödvinssås & Bearnaise, Grillad tomat & Potatisgratäng samt Kaffe och Kaka. Eventuell dryck tillkommer! Givetvis finns det möjlighet att som alternativ få en vegetarisk rätt, ange det i er anmälan.

Mattias kommer dessutom berätta vad som händer just nu med ombyggnationer, vilka erbjudanden man har under säsongen samt vilka planer man har både på kort och lång sikt för Solbacka Krog & Rum.

Vår nya ordförande, Michael Martinsson, kommer också under kvällens lopp informera vad som händer i klubben och hur han ser på framtiden!

Efter middagen finns det möjlighet att gå en trappa upp och lyssna på High Tide Bluesband, som kommer erbjuda livemusik på kvällen, från 19 tiden, samt ta något att dricka.
Anmälan sker till kansliet/Maria senast den 27/4.

Varma golfhälsningar / Medlemskommittén